Мінінфраструктури займеться крадіжками дизпалива на залізницях

Головне

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян доручив створити робочу групу, яка виробить дієвий механізм з протидії розкраданню при перевезеннях дизельного палива з цистерн.

Про це він заявив в ході прес-конференції.

– Ми дали доручення Укрзалізниці внести пропозиції щодо пломбування цистерн. Зараз пломбуються тільки верхні наливні люки, в той час як нижні не пломбуються і це дає можливість злочинним угрупованням зливати паливо з цистерн, – сказав міністр Омелян.

Він зазначив, що останнім часом проблема почала носити загрозливі масштаби.

– Ми отримуємо дедалі більше сигналів від великих і середніх нафтотрейдерів про зростаючі обсяги крадіжки на залізницях. Щоб розібратися з проблемою створено робочу групу, яка повинна знайти варіанти вирішення конфлікту, – зазначив Омелян.

При цьому міністр додав, що хоче зрозуміти на якому рівні відбуваються розкрадання.

Раніше Анвітрейд (Wexler Group) – один з найбільших постачальників палива в Україні – ініціював звернення до керівництва Мінфраструктури і Укрзалізниці з проханням розібратися в ситуації з розкраданнями при перевезеннях дизпалива.

– Від 300 кг до 10,5 тонн дизельного палива не доїжджає до пункту призначення в кожній цистерні на українській залізниці. Через юридичну неможливість опломбувати нижні люки вагоно-цистерн, українські підприємства втрачають сотні мільйонів гривень щороку. Вважаємо за необхідне додати в правила пломбування офіційну можливість пломбувати металевими запірними пристроями всі люки залізничних вагоно-цистерн, з обов’язковим занесенням в супровідну документацію, – йдеться в заяві Анвітрейда.