Найчастіше в поїздах пасажири забувають телефони, парасолі та одяг

Головне

Найчастіше в поїздах пасажири забувають телефони, парасолі та одяг. Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці". 

"По свої забуті чи загублені речі в поїзді на шляху прямування пасажири можуть звернутися на кінцеву станцію прибуття. Зберігаються речі там не більше 30 днів, тому за цей час треба встигнути повернути свою забуту річ. Серед забутого в поїздах зазвичай найбільше телефонів, парасолей та одягу", - повідомили у прес-службі. 

Якщо речі були загублені та знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу.

Про забуті чи загублені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефона 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні).

При одержанні речей власник повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей із зазначенням у ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

Залізничники, які виявляють у поїздах, на станціях  і вокзалах забуті чи загублені речі, складають акт з детальним описом загального вигляду знайдених речей та обставин, за яких їх було виявлено.

Чимало речей люди забувають на станції Київ-Пасажирський, де великий пасажиропотік. Знайдені тут речі потрапляють до бюро знахідок. Зокрема, у 2018 році надійшло 1269 речей, із яких власники забрали лише п’яту частину.