У Мюнхені сім'ю з дитиною не пустили в літак МАУ, бо "не вистачило місць"

Головне

Авіакомпанія МАУ не пустила сім'ю з дитиною на літак, який слідував за рейсом "Мюнхен-Київ", незважаючи на наявність у них посадкових квитків

Про це повідомив голова родини Микола Скавронський у Facebook, інформує Depo.ua.

За його словами, причиною недопуску на рейс стало те, що прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося, тому їм не вистачило місця.

"МАУ викинули з рейсу сім'ю з дитиною прямо під час посадки, не дивлячись на наявність у них посадкових квитків, а потім просто залишили їх на гейті без будь-якої допомоги", - заявив Скавронський.

Він зазначив, що квитки Київ-Мюнхен-Київ були придбані задовго до польоту.

Політ до Мюнхена пройшов без ексцесів, а на зворотній рейс Мюнхен-Київ сім'я пройшла онлайн-реєстрацію (чек-ін) за 48 годин до рейсу. "Ми були 5, 6 і 7 реєстрацією, тобто, ми, фактично, були одними з перших", - відзначив Скавронський.

За його словами, їх - двох дорослих і 10-річну дитину - просто відсунули вбік від посадки пасажирів і попросили почекати роздруківку інших посадочних квитків в зв'язку зі зміною місць.

"Чому після проходу в літак пасажирів, які запізнилися, нас, фактично, "послали в нікуди", сказавши: "Вам не вистачило місця" і не запропонували абсолютно нічого натомість?! Взагалі нічого!!! Жодної допомоги! Нас з дитиною просто залишили в повному здивуванні стояти біля порожнього гейта, в практично порожньому блоці гейтів "В" Терміналу 1, який де-юре знаходиться вже навіть не в Німеччині", - обурився Скавронський.

Він зазначив, що родина витратила більше двох годин тільки на те, щоб вийти назад "в Німеччину" і знайти офіс МАУ, тому що в аеропорту Мюнхена не знали його розташування.