Укрпошта наростила обсяг міжнародних посилок

Головне

У 2018 році Укрпошта закріпила свої позиції лідера на ринку міжнародної доставки: поштовий оператор зміг обробити 34,4 млн експортних і імпортних посилок (на 45% більше, ніж у 2017 році).Дохід оператора виріс на 37%.

Компанія продовжує працювати над розвитком експортного спрямування міжнародних операцій: Укрпошта запровадила накопичувальну систему бонусів, і близько 3800 експортерів отримали знижки на пересилання посилок. Таким чином представники малого і середнього бізнесу в Україні отримали можливість вийти на глобальні ринки і торгувати на великих онлайн-майданчиках в 230 країнах по всьому світу. Найчастіше компанія здійснювала доставку в США, Великобританію, Канаду, Німеччину, Францію, Польщу і Австралію.

Серед найбільших імпортерів виявилися Китай, Ізраїль, Нідерланди і США. Зростання імпорту відбулося завдяки новим проектам з двома ключовими партнерами в доставці товарів з азіатських маркетплейсів. Так, Укрпошта та Cainiao (логістична платформа групи компаній Alibaba, до складу якої входить торгова платформа AliExpress) створили продукт AliExpress Saver, який поєднує доступну доставку для недорогих товарів з можливістю відстеження відправлення. Другим знаковою партнерством для імпортного спрямування стало підписання і запуск спеціального каналу доставки з національної поштою Гонконгу.

Також в минулому році Укрпошта активно працювала над збільшенням відправлень, оформлених онлайн через API, особистий кабінет і мобільний додаток. Таким чином, 36% всіх посилок в 2018 році були оформлені онлайн.

теги :